Zadnje tri godine moj frizerski salon je MONIKA frizerski salon koji se nalazi u Starom gradu u Rijeci.
To mi je postalo omiljeno mjesto za #vrijemezamamu i kosu i kroz ove godine suradnje napravile smo puno mojih uspješnih transformacija kose. Koliko sam povjerenje s Monikom stvorila dovoljno govori činjenica da me upravo Monika prije godinu i pol dana farbala u svjetliju nijansu kose koju sam oduvijek htjela isprobati, ali me uvijek bilo strah. Monika mi je kroz naše suradnje stvorila osjećaj povjerenja i slobodnog prepuštanja u njene ruke i bez tog osjećaja nikad se ne bih prepustla u bilo kakvo eksperimentiranje s kosom.
Tako je bilo i ovaj put kada smo se zajedno odlučile na proljetno šišanje i osvježenje moje kose uz tamniju boju preljeva jer sam s vremenom shvatila da se najbolje ipak osjećam kada imam tamniju boju kose.
Kosa mi je nakon njenog tretmana njege posebno sjajila i bila sam baš sretna i zadovoljna rezultatom, a vrijeme u salonu brzo mi je prošlo uz uvijek ugodne i zanimljive razgovore.
Ovaj put detaljnije smo razgovorale o počecima njene poslovne priče koja mi je poslužila kao predivna priča inspiracije i sada ju ovdje želim podijeliti i s Vama.
Frizerski salon Monika proslavio je prošle godine 20 godina uspješnog rada.
U ovih nekoliko godina suradnje mogla sam u svakom trenutku osjetiti koliko Monika Berić, vlasnica frizerskog salona, voli svoj posao. Upravo to što voli svoj posao sigurno je jedan od razloga kako i nakon 20 godina uspješno posluje. Monika mi je u razgovoru ispričala kako se već kao mala voljela igrati frizerke i tu je krenula ljubav prema tom poslu. Postepeno je odlaskom kod drugih frizera uvidjela da bi se i sama voljela baviti tim poslom kad odraste. Nakon što je kroz život imala iskustva kada je dobila frizuru koju nije htjela ili situacije kada frizeri ne bi slušali njene želje za kosu, obećala je sama sebi da će jednog dana ako bude biti frizerka uvijek slušati želje svojih klijenata.
Sigurno su se svi u životu susreli sa situacijom kada smo tražili šišanje vrhova od centimetra, a izgubili puno više centimetara iako to nije bilo nužno za očuvanje zdrave kose ili situacije kada smo tražili jednu vrstu frizure, ali smo dobili nešto poptun neželjeno i neočekivano ili kad nam se činilo kao da nas frizer uopće ne ne sluša dok mu objašnjavamo želje u vezi frizure....
Sve to doživjela je i Monika kada je bila manja te je upravo zato odlučila da će se uvijek truditi u potpunosti slušati želje svojih klijenata. Naravno da je nekada izazovno objasniti želje za frizuru i naravno da neke frizure ili želje možda ne ispadnu onako kako smo zamišljali, ali zato je u cijelom tom procesu bitno povjerenje, otvorenost i razgovor sa strane klijenta, a s druge strane je bitno da su frizeri stručni, iskusni i da imaju volje za objašnjenjem i usmjeravanjem prema željama klijenata.
Monika sve te preferencije ima, a njena priča o poslovanju mi je bila posebno zanimljiva. Monika je imala samo 21 godinu kada je otvorila svoj frizerski salon. Nakon završene srednje škole, rada i učenja u drugim salonima, odlučila se na pokretanje vlastitog frizerskog salona. U razgovoru mi je ispričala kako je sigurno dobra strana mladosti to što u toj dobi neke stvari gledamo drugim očima i s puno manje straha nego kada smo stariji. Imati svega 21 godinu i potpuno preuzeti odgovornost u samostalnoj djelatnosti zaista je jedan ogroman poslovni korak.
Naglasila je da se trudom, strpljenjem i radom sve može postići i da je potrebno barem 5 godina kako bi se stvorili čvrsti poslovni temelji. Za mene osobno, čuti kako netko posluje već 20 godina znači kako je ta osoba sigurno kroz sve te godine prošla razne izazove. Na poslovnom i privatnom putu koji se neminovno preklapaju u samostalnim djelatnostima kao i u kontekstu raznih svjetskih kriza i neočekivanih okolnosti koje mogu utjecati na rad. Imali smo prilike biti svjedoci i privremene zabrane rada frizerskih salona u vrijeme korone i lockdowna i svi koji su iz svega toga izašli bez zatvaranja salona zaista mogu biti ponosni na sebe.
Taj period je većini, a pogotovo većini u samostalnim djelatnostima bio posebno poslovno izazovan.
Monika je i taj period uspješno savladala. U razgovoru je posebno naglasila činjenicu kako je u tom periodu upravo brend s kojim radi u salonu - Schwarzkopf - imao veliku ulogu u prevladavanju izazova s kojima je tada bila poslovno suočena. Zadnjih nekoliko godina Monika u frizerskom salonu koristi sve njihove proizvode , a uz to Schwarzkopf proizvode možete i naručiti u salonu.
Posebno su me zainteresirali proizvodi za njegu kose za vrijeme ljetnih mjeseci kada smo više izloženi suncu i to se baš radujem isprobati.
Za kraj, od srca vam želim preporučiti frizerski salon Monika ukoliko tražite oazu mira i njege za svoju kosu.
Sretna sam što sam pronašla njen frizerski salon za svoje #vrijemezamamu i što sam uz Moniku vratila sjaj svojoj kosi. Uz to, sretna sam što je Monika bila ta koja je prvi put šišala Milu i napravila joj prvu frizuru jer je cijelo to iskustvo bilo nezaboravno. Mila je tada bila jako sretna i to iskustvo i dan danas prepričava tako da je Monika frizerski salon sada i naše mjesto u kojem imamo zjaedničko vrijeme za frizuru. Uspomene s Milom iz frizerskog salona su mi jedne od naših najdražih uspomena i zauvijek ću biti zahvalna Moniki što je bila iznimno ljubazna i susretljiva s Milom kada smo prvi put došle na frizuru.
Mi se veselimo ponovom dolasku u salon, a sve vas pozivam da zapratite frizerski salon Monika na društvenim mrežama na kojima često objavljuje svoje radove i da dođete u njen salon i sami ostvarite divno #vrijemezasebe i svoju kosu.
MONIKA FRIZERSKI SALON INSTAGRAM
MONIKA FRIZERSKI SALON FACEBOOK